ANBI College van diakenen

RSIN/fiscaal nummer: 808500880
KvK nummer: 76366472
Telefoonnummer penningmeester der diaconie:
diaconie@pg-koggenland.nl

Verkort overzicht van baten en lasten

Toelichting op de jaarrekening Diaconie 2022 van uw bestuur

Allereerst is de jaarrekening 2022 opgesteld door het KKA wat staat voor, kantoor Kerkelijke Administratie, en dus niet meer door boekhoudbureau van Dok, welke het vele jaren tot volle tevredenheid heeft samen gesteld, maar gaf aan hiermee te stoppen, als nog dank hiervoor.

Wat de jaarrekening betreft, deze is opgesteld onder de voorwaarden vastgesteld in de orde der PKN Kerken, en onder die voorwaarden is het goedgekeurd door het CCBB en uw bestuur. Opvallend is de hoogte van het resultaat wat veroorzaakt is door het niet uitvoeren van het verduurzamen van de woningen wat wel in de begroting was opgenomen, maar zal in 2023 worden voltooid, ook giften voor regionaal/landelijk is iets afgenomen, maar daar tegenover staat een toename uitgave Diaconaal wereldwijd, en is zo op dit punt redelijk in evenwicht.

Mocht U interesse hebben de volledige jaarrekening in te zien kan dit altijd, door contact op te nemen met de penningmeester,

Namens het bestuur, Ria Zomer, voorzitter, Gert v.d.Roest , secretaris/ penningmeester, Jan Huisman, lid.